Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Ψυχόδραμα - Η ψυχή των Ψυχό




Τα εξής συμβάντα που ακουλουθούν σ'όλα τα στάδια
τι και αν με βρεις νεκρό παλμό θα'χω διάγνωση σφάλμα
τεσσάρων τέταρτων παύλα
θαύμα το πλέγμα που με τοσο κομπλεξισμό στήσατε πηδάω τη μάντρα
η επόμενη στάση μου ειναι η άγνοια
μα αξίζει μη δείχνεις οτι λυπάσαι
δεν ξέρεις τι είναι να μην κοιμάσαι βράδια
ξέρω ακατάδεκτα μα προτιμώ τον τρόπο μου
επαναστάτες ζητάνε απ'τις μανούλες τους πεντάευρα
το κρέας τραγουδάει καλά γι'αυτό να βρίζεις
όταν σε καμιά γωνιά κάποιος που΄χει ταλέντο σου ζητά ψιλά
ένας έκαστος δεν υπάρχει γιο μα αν εισαι ο εκατοστός
πατάς τι έχει κάνει ο Ταυτισμένος Λάθος γερακίνας γιος
ναι άγνωστης προέλευσης θόρυβος πολύ γνώριμος
όποιος γνώση επί του θέματος έχει
τουφέκι σε μυαλά καλοσήρθατε στο χειμωνα
τόσο ευνόητος ο λόγος να αναρωτηθείς
και όταν θα υπάρξει επόμενος

Η ψυχή των ψυχό ζει σε δρόμο
μουντό προχωρώ και εν χωρώ ξαναλλάζω ουρανό
μέτρα τα λόγια σου όταν μιλάς για μένα
με νερό πλύνε το στόμα σου καλά μην πάρω μπρος και τρελαθώ
και αν τρελαθώ και μου γυρίσει το μυαλό πρόσεξε
λίγο δεν έχω μάθει πούστη το κεφάλι μου να σκύβω
και έχω δίκιο όταν γίνομαι σκοτάδι που τα βάζει με τον ήλιο
η πιο βαθειά μου μαχαιριά ήτανε μαχαιριά απο φίλο
και σαν τον μύλο από εξάσφαιρα γυρνάνε τόσα χρόνια στο μυαλό
μου χώρια και μαζί διχόνοια κι η αγάπη ζει στ'αλώνια
που το μίσος βασιλεύει που το γκρίζο απ'το γκρίζο ζει και τη γαλήνη κλέβει
κινδυνεύει η μουσική σας και οι αδιάφορες μορφές σας
κινδυνεύουνε απλά γιατί δε νιώσατε ποτέ σας
του κομπολογιού μου χάντρα οι underground αναλυτές σας
το χειρότερο μου free είναι το καλύτερο κουπλέ σας

Όταν εκφράζεις άποψη πρώτα να τα ζυγίζεις
να μη μιλάς γι'αυτά που ούτε στο τόσο δεν αγγίζεις
γλύφεις θάβεις, θάβεις γλύφεις
και γι'αυτό γροθιές αξίζεις
στο τσίρκο με τα νούμερα μη μας υπολογίζεις (x2)

Έχω πολλές απάθιες δε γλείφω εκεί που φτύνω
ότι και αν προβληθώ στ'αρχίδια μου δεν αποκτώ συμπάθειες
χειρότερη κατάντια και από τις οθόνες γλάστρες
οίκος ανοχής γίνατε γι'ανίδεους πελάτες και ενώ καταβροχθίζουνε
τα έρμαια απ'την τηλεπώληση
όσοι τ'αξίζουν μένουν στου κυκλώματος συμφόρηση
καθόλου αισθητική στης αρπαχτής την χώρα
συνώνυμο βρώμα τ'αποτέλεσμα Παλαιοκώστα προχώρα
η ψυχή μου ειναι ψυχόδραμα έξω απ'το γαμημένο σας πρόγραμμα
το 'κανα εσκεμένα το παιδί μέσα μου σκότωνα
επιρρεπής στο ν'αδιαφορώ να τραφώ από μιας χαράς το υπόλειμμα
ψυχολογικό πρόβλημα απέκτησαν τα νεύρα μου
δεν παν καλα εκτονώθηκα σ'αυτό που ξεφτυλίζει
σώμα και ψυχή του δόθηκα δεν είμαι χαζογκόμενα απ'την χλιδή δεν τυφλώθηκα
στο δάχτυλο σκανδάλη μη ρωτάς άμα θα το'κανα

Βρες μου ένα αρχίδι να μιλήσει ρε για μένα για μένα που το αίμα μου στάζει πάνω στην πένα
ψυχόδραμα απ'τη γέννα με δυο μάτια τσιτωμένα
ακούτε σούργελα? εγώ ποτέ δεν έγλειψα κανένα
και άλλο ένα θα σου πω μονάχα και βάλτο στο νου σου
τους αχάριστους το ποτάμι τους πνίγει στους αφρούς του στους εχθρούς του
στέλνει κύματα φωτιάς στους αδερφούς του
όταν χτυπάει πάνω στο beat και στους υπόγειους παλμούς του
αλλάζει ο νους του και τρελαίνεται το δίκιο οταν πέρνεται
ειναι ψυχό και φαίνεται ανθίζει ό,τι φλέγεται
και μένα που με βλέπετε μαζί μου λύσσα έρπεται
ποιο battle? μ'ονόματα μιλήστε αν αντέχετε, με ποια καρδιά ν'αντέξετε?
μου λες κρυφές ψυχές και σκοτεινές πληγές
σε κράζω δες φωτιές και φωτεινές στιγμές του χτες που φέρνω στις σημερινές
δολοφονώ το στρες μικρές απλές και πολλαπλές φωνές
κενές κραυγές που λεν'αλήθεια αφού ό,τι γράφω βγαίνει
πάντα θα βγαίνει από τα στήθια


Όταν εκφράζεις άποψη πρώτα να τα ζυγίζεις
να μη μιλάς γι'αυτά που ούτε στο τόσο δεν αγγίζεις
γλύφεις θάβεις, θάβεις γλύφεις
και γι'αυτό γροθιές αξίζεις
στο τσίρκο με τα νούμερα μη μας υπολογίζεις (x2)

1 σχόλιο: