Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

SPIKE69-Χαμογελα Μούργκο


Ζωγράφισα στον τοίχο ένα χαμόγελο
στην πολύ μου πρωτότυπη ιδέα κι 'σος και στην δικη σου
Πρόσεξε το όταν βγείς
πόση χαμογελάνε και πόση μοιάζουν εχθρική απέναντι σου
δες τα βλέμματα τους σα αυτά κανεις διαβάζει όλα τα προβλήματα τους
λες και αποσυνδέθηκε η καρδια
τους και δεν έχει επαφή πλέον με τα αισθήματα τους
δεν είναι ευτυχισμένη και πονάνε και σαν λύση
αποκόβονται απ’τον κόσμο θλιβερό
Σκέψου πως περάσανε τα χρονια και κανεις δεν το κατάλαβε
αλλα φτάσαμε ως εδώ η άνθρωποι δεν έχουν συνανθρώπους ούτε τρόπους
γίνανε ατομικιστές

ζουν μα δεν αιστάνονται
εμφανίζονται και χάνονται εντολών εκτελεστές
περίεργα κοιτάνε
χαιρετώ δεν απαντάνε
χαμόγελο και την πλάτη τους γυρνάνε
σαν μίζερες φιγούρες που καταγράφουνε τα πάντα αλλα από φόβο δεν μιλάνε
τους κάναν πλύση εγκεφαλου που είχε διάρκεια δυο χιλιάδες επεισόδια
εισβάλαν μες στα σπίτια τους κι επικοινωνία χάθηκε μες τα καλώδια

(refren)
Αν στην καθημερινότητα σου δε χαμογελάς
αν στην κάθε διαδρομή σου θλιμμένος προχωράς
κι αν σε κάθε σου κουβέντα στραβά πάντα κοιτάς
μην μου μιλάς είσαι άρρωστος γι' αυτό μην μου μιλάς(x2)


Ξανά πέρασα απ’ τον τοίχο αυτόν που είχα ζωγραφίσει
μα το χαμόγελο το είχαν μουντζουρώσει
προσβλήθηκαν που ευτύχησα
ζηλεύουνε αγάπη κάποιος να τους δόση
κάποιος να βρεθεί και εκείνους να πλησιάσει
να τους πει πως το παιχνίδι ίσος να μην το’ χουν χάσει
ανενημέρωτους τους κόβω
και μαλον έχουνε συμβιβαστεί
άσχημο το θέαμα
ανθρωποι που τους ανθρώπους έχουν σιχαθεί
για αυτο και ρώτησα έναν περαστικό
αν το να ζει του φαίνεται κουραστικό
και μου πε πως κατάντησε καθήκον
δεν είναι πια απολαυστικό

συνέχισα την βόλτα μου λοιπόν θέλοντας να αποδράσω
μα αυτή η γκρίζα πολύ που τους πάντες υπνωτίζει δεν μα 'αφήνει να ησυχάσω
και έτσι χάνομαι
σε σκέψεων κατακληζμο και είμαι τυχερός που αιστάνομαι
εύνομον που δεν έχω μολυνθεί κι’ας είναι δύσκολο να ανασάνο με
όλη αυτή την βρόμα που τους πνιγει και πνευματικά πεθαίνουνε
πάει γρήγορα το είδες?
πρώτα χάνουν το χαμόγελο και ύστερα αρρωσταίνουνε

(refren)
Αν στην καθημερινότητα σου δε χαμογελάς
αν στην κάθε διαδρομή σου θλιμμένος προχωράς
κι αν σε κάθε σου κουβέντα στραβά πάντα κοιτάς
μην μου μιλάς είσαι άρρωστος γι' αυτό μην μου μιλάς(x2)

1 σχόλιο: