Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Mani - Δεν Φτάνει Μόνο Μια Νύχτα Να Βγάλεις Την Μάσκα






Intro:
Ξέρεις τι μου κάνουν τα μάτια σου εγώ τρελαίνομαι και χάνομαι 

 Couple 1:
Τα 'χω χαμένα,εδώ και κάτι μήνες δίχως φρένα η γη με καταπίνει όπως καταπίνω αίμα τρέχω,κι όμως δεν φτάνω πουθενά δεν είμαι σίγουρος που πέφτω αν αντέχω δεν καταλαβαίνω σταματήστε το γαμήδι να κατέβω δεν παλεύω μια και ανακατεύομαι έχω στο νου μου τα δικά μου δεν προλαβαίνω να μάθω να φέρομαι δεν προσπάθησαν να με μάθουν,δεν με ξέρουν χάνω το βήμα μου,τα μάτια μου δεν βλέπουν πως τ' αποφεύγω να κοιτάζω ότι σιχαίνομαι; μεθάω,πάω όπου πάει δεν ακολουθάω,μόνο βαδίζω με το τέλος μου τον ίδιο δρόμο και μάλλον παίζει να φτάσουμε κάπου σύντομα συμβαίνει όταν γίνεσαι βλάβη μέσα στο κύκλωμα θέλω μόνο να με θυμάσαι της ώρες που η νύχτα σβήνει και κοντά μου θα σαι βάζω στίχοιμα 

 Refren:
 Παραπατώ μέσα στην κάπνα μόνος λυγίζω και βγάζω τα μάτια μου πάντα στο σώμα μου ουλές από σημάδια δεν φτάνει μια νύχτα μόνο να βγάλεις την μάσκα (x2)

 Couple 2:
Παραμιλάω κάθε χάραμα στο πάρκο δίχως λόγο Χαζεύω τα αστέρια,πενθώ τον κόσμο,πέφτω ανάσκελα δεν γυρεύω το φως μου,μάτια δίχως κόρες είμαι όσα δεν παίρνει ο θάνατος απ' το μυαλό μου όχι όσα μου επιτρέπουν παγιδευμένος σε μια πόλη που σιχαίνομαι μα είμαι εθισμένος όπως και σε κάθε μέθοδο που το μυαλό μου καίει σε κάθε τρόπο που κάνει το μυαλό μου να κλαίει δεν πιστεύω κανέναν πια έπνιξα κάθε ελπίδα μου μέσα στα ψέμματα τα είδα όλα σε μια νύχτα,μετά πέθανα χάρισμα για την θλίψη σου όσα δεν θέλανε να κάνω τόσα έκανα πίσω απ' το βλέμμα σου τι κρύβεται κοιτάμε ποτέ μου δεν προσπάθησα να δω γιατί φοβάμαι γίνανε μνήμες σε σελίδες τετραδίων τα συναισθήματά μου πάντα με βγάζανε μείον 

 Refren:
Παραπατώ μέσα στην κάπνα μόνος λυγίζω και βγάζω τα μάτια μου πάντα στο σώμα μου ουλές από σημάδια δεν φτάνει μια νύχτα μόνο να βγάλεις την μάσκα (x5)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου